زیبائیم برای همسرم

زیبائیم برای همسرم

حجابم - عفافم - زیباییم - علاقه ام برای همسرم
زیبائیم برای همسرم

زیبائیم برای همسرم

حجابم - عفافم - زیباییم - علاقه ام برای همسرم

تنگ و ترش و کوتاه

تنگ و ترش و کوتاه


 می  خواستیم آنجوری بپوشیم که دوست داریم ، جلویمان کوتاه آمدند.خدا وکیلی! این  مانتوهای تنگ و کوتاه این شال های نازک و رها شده در آسمان ، این شلوارهای زانو نما  و این آستین هایی که هر روز چند سانتی آب می روند، یک جورهایی بازیگوشی های خطر -ناک  ما نیست ؟


پوشش ملی در فهرست دغدغه های اصلی
می پوشیم چون مد است
آزادی می خواستیم . بهمون دادند.
می خواستیم آنجوری بپوشیم که دوست داریم ، جلویمان کوتاه آمدند.
خدا وکیلی! این مانتوهای تنگ و کوتاه ، این شال های نازک و رها شده در آسمان ، این شلوارهای زانو نما و این آستین هایی که هر روز چند سانتی آب می روند، یک جورهایی بازیگوشی های خطر ناک ما نیست ؟ حالا با شرایطی که پیش آمده ، چه کسی می تواند منکر این باشد که وقتی دستمان باز شد
هول نشدیم و توی دیگ نیفتادیم ؟ چه کسی معتقد است که راست راستی معنی آزادی در انتخاب نوع پوشش ، یعنی همین که می بینیم ؟ اصلا چی شد که دوباره پوشش ملی در فهرست دغدغه های اصلی مسئولان مملکتی قرار گرفت ؟
هر جامعه ای یک تعریف مشخص ... .
ادامه مطلب ...

حیاى چشم

حیاى چشم 


 در تفسیر روح البیان نقل شده است: در شهرى سه برادر بودند که برادر بزرگ ده سال مؤذن مسجدى بود که روى مناره مسجد اذان مى گفت، و پس از ده سال از دنیا رفت. برادر دومى هم چند سال این وظیفه را ادامه داد تا عمر او هم به پایان رسید. به ...
 

در تفسیر روح البیان نقل شده است:

در شهرى سه برادر بودند که برادر بزرگ ده سال مؤذن مسجدى بود که روى مناره مسجد اذان مى گفت، و پس از ده سال از دنیا رفت. برادر دومى هم چند سال این وظیفه را ادامه داد تا عمر او هم به پایان رسید. به برادر سومى گفتند: این منصب را قبول کن و نگذار صداى اذان از مناره قطع شود، قبول نمى کرد.
گفتند: مقدار زیادى پول به تو خواهیم داد!

گفت : صد برابرش را هم بدهید من حاضر نمى شوم .
پرسیدند: مگر اذان گفتن بد است ؟

گفت: نه ، ولى در مناره حاضر نیستم . علت را پرسیدند،

گفت : این مناره جایى است که دو برادر بدبخت مرا بى ایمان ... .
ادامه مطلب ...